Mamat Kurang Ubat Pencegah Gatai

Salam & hello buddy-ku sekalian . 


argh ! mengeliat lepas bangun pagi is the best thing :)


PUAS LHA !


tapi mira bangun pagi bukan saja saja , if tak 
mira t sambung sampai petang . HAHA .
Apa punya anak dara ni . konfem mak mentua takmao . LALALA~


mira bangun pon sebab SANG SEPUPU yang dok KERYAU KERYAU kat tepi telinga mira . 


=.=


Dia cakap " bangun ! satgi nak pi jalan jalan "


AHH ! lupa nak cita pasai semalam . 
mira pi UPTOWN SHAH ALAM . memang SEMAK & SAMUN .:)


banyak barang depa jual , pastuh banyak dok hingaq sana hingaq sini . berdarah tlinga ni . HAHA




PASTU , ada satu mamat bahlol ni . herr . aku geram dah .dia dok mai selit selit tengah tengah antara aku dengan mak su aku . aku tak prasan . aku blurr time toh . mak su mira yang gtao . then dia ckp "HAI KAK LONG" . kak long nama panggilan mira . baru mira prasan , mira kalih kat dia . mira kalih at pak lang , PAK LANG bagi renungan tajam kat dia yang SPOOOKKYYY . HAHA . mamat tuh ternganga & keng , troih blah . baru da akai . barua ! . =.=


Thank you for READING my BLABBER ◔_◔

3 comments:

Anonymous said...

HAHAHA ....apa la mamat tue rasa kn ...

OH MYRA ! said...

haha !

AMIRA ASHIKIN said...

kuajaq kan ? haha . ada ka cmtoh ? ee geram !